جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران گلستان شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند و ضمن محکومیت این اقدام اسرائیل، بر پاسخ به این اقدام خارج از قانون حقوق بشر اسرائیل تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، متن پیام های مدیران این استان به شرح ذیل است:

* پاسخ سخت به عمل وقیح ترور یک مقام خارجی مهمان در ایران را خواستار هستیم

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را به امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و امت شهید پرور فلسطین و ایران و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض می کند.

و بار دیگر به تبعیت از مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با فریاد رسا می گوئیم: امروز بلند ترین پرچم اسلام در دستان مردم غزه است تا هراس و وحشت دشمنان بزدل و ترسو اسلام و مقاومت از پیشرفت ها و همدلی و اتحاد کشورهای مسلمان بیشتر شود.

طلاب و اساتید و کارکنان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) پاسخ سخت به عمل وقیح ترور یک مقام خارجی مهمان در ایران را خواستارهستند.

* رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت انتقام شهادت اسماعیل هنیه را بگیرند

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر "شهید اسماعیل هنیه" به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ را به محضر امام زمان(عج)، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.

انتظار می‌رود انتقام شهادت ناجوانمردانه شهید دکتر اسماعیل هنیه که با تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران انجام شده، علاوه بر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران با واکنش مجاهدین و رزمندگان اسلام در مناطق مختلف فلسطین و منطقه غرب آسیا انجام گیرد.

مدیریت مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) گرگان

* شهادت دلیرمردان مقاومت، مسیر مقاومت را پرصلابت‌تر خواهد کرد

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

با کول باری از اندوه و البته غرور و غیرت‌مندی؛ شهادت مبارز خستگی ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که با تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه‌اش در راه آزادی، الهام بخش آزادی خواهان جهان بود را محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران ومسلمان و تمامی آزادی خواهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه کوثر(سلام الله علیها) شهرستان علی آباد کتول ترور این مبارز قهرمان را محکوم کرده، انزجار خود از رژیم صهیونیستی را ابراز می‌کند.

بدون شک، شهادت دلیرمردان مقاومت، مسیر مقاومت را پرصلابت‌تر خواهد کرد. از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

* ترور اسماعیل هنیه موجب گسترش وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه می‌شود

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"

«هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‏‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند»(آل عمران: ۱۶۹)

شهادت آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که با تجاوز رژیم غاصب صهیونیست در حریم کشور جمهوری اسلامی ایران انجام شد، بار دیگر چهره قبیح این غده سرطانی را به جهانیان نشان داد.

این حوادث در طول تاریخ تکرار شده است اما دشمنان بدانند هیچگونه تاثیری در روحیه جبهه مقاومت ندارد، بلکه موجب تقویت روحیه شهادت طلبی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی می‌شود.

این اقدام وقیحانه بیش از پیش موجب گسترش وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی، عدالت‌خواه و آزادی‌خواه می‌شود و با اتحاد در مسیر حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه گام بر می‌دارند.

مدیریت مدرسه علمیه سعدیه خواهران شهرستان رامیان شهادت آقای اسماعیل هنیه مجاهد خستگی‌ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران، جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی تسلیت عرض کرده و انزجار خود را از رژیم اسرائیل و حامیان آنان اعلام می‌کند.

* ایستادگی قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین ضربات مهلکی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اقدام بزدلانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ترور «شهید اسماعیل هنیه» نشان از عجز و ناتوانی در میدان مواجهه با مقاومت اسلامی است.

رژیم اشغالگر فلسطین به دنبال شکست‌های پی در پی پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی و در پی عجز و ناتوانی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت، رویکرد نسل‌کشی، قتل عام کودکان و عبور از تمامی مرزهای انسانیت و شرافت را در پیش گرفت اما در مقابل، ایستادگی قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین ضربات مهلکی بر چهره باند تروریستی صهیونیستی وارد آورد.

بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت بویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های «شهید القدس» اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س) بندرترکمن شهادت دکتر اسماعیل هنیه، را به مقام معظم رهبری(حفظه‌الله‌تعالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده این شهید والامقام تسلیت عرض کرده و این اقدام رذیلانه و جنایتکارانه رژیم غاصب را محکوم می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha